تعمیر پکیج

تعمیر پکیج شهرک گلستان

سرویس و نصب و تعمیر پکیج ,شوفاژ دیواری و موتور خانه لوله کشی سرد و گرم

انواع مدل های پکیج های شوفاژ دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس، وایلانت، آریستون، فرولی و سایر

جهت مشاهده قیمت و مشاوره رایگان کلیک کنید

تماس تلفنی

شرح خدمات

[جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

تماس تلفنی

ارسال پیام در ایتا

تعمیر انواع پکیج لوله کشی سرد و گرم نصب شوفاژ و تعمیر رادیاتور با سریعترین سرعت توسط مجموعه مرکزی تهران اعزام نیرو در کمتر از نیم ساعت. عیب یابی و تعمیر تخصصی با قیمتی باور نکردنی همین حالا با ما تماس بگیرید^^

عیب یابی پکیج

خرابی های پکیج علتراهنمای رفع عیب پکیج
پکیج روشن نمی‌شود۱. گاز یا برق وجود ندارد     ۲. وجود هوا در لوله گاز     ۳. قطع ترموستات اتاقی۱. بررسی‌های لازم را انجام دهید (گاز، آب، کلید برق، فیوزها، و…)   ۲. هنگام خاموشی طولانی مدت اتفاق می‌افتد و نیاز به هواگیری پکیج می‌باشد   ۳. ترموستات را تنظیم کنید.
نمایش کد خطای پکیج در نمایشگرهنگام وجود اشکال در کارکرد دستگاه، نمایشگر پانل علامت بروز خطا در سیستم را نشان می‌دهد.نیاز به ریست کردن است
مشکل صدای مدار گرمایشوجود هوا در سیستم یا فشار کمنیاز به هواگیری پکیج می‌باشد
رادیاتورها در تابستان گرم می‌شوندچرخش آب به صورت طبیعی (نیروی ترموسیفون) در رادیاتورهادر تابستان شیرهای رفت‌وبرگشت رادیاتورها را ببندید و در شروع فصل سرما آن را بازکنید.
رفع عیب گرم نکردن آب پکیج باز بودن پیچ فشار آب و کمبود فشار در پکیجدر این حالت نشانگر روی عدد صفر قرار دارد. راه حل: شیر آبی رنگ زیر رادیاتور را به سمت چپ (خلاف عقربه‌های ساعت) چرخانده تا زمانی که صدای خارج شدن هوا را بشنوید و اینکار را تا زمانی که فشار کمی بیشتر از عدد “۱” شد ادامه دهید.
تعمیر پکیج شهرک گلستان

صفحه اصلی

برگشت به صفحه گوگل

Visits: 14

Search

error: کپی نکن جیگر